پریسا(پری)

شعروعکس

پریسا(پری)

شعروعکس

گفتم غم تو دارم.....

گفتم غم تو دارم گفتا غمت سر اید            گفتم که ماه من شو گفتا اگر بر اید                 گفتم ز مهرورزان رسم وفابیاموز                گفتا ز خوب رویان این کار کم تر اید                 گفتم که بر خیالت راه نظر ببندم               گفتاکه شب روست او از راه دیگر اید                 گفتم که بوی زتفت گمراه عالمم کرید         گفتااگر بدانی هم اوت رهبر اید                 

گفتم خوشاهوایی کز باد صبح خیزد           گفتا خنک تسیمی کز کوی دلبر اید 

گفتم که نوش لعنت ما را به ارزو کشت       گفتا تو بندگی کن  کاو بنده پرور اید   

گفتم دل رحیمت کی عزم صلح دارد             گفتا مگوی با کس تا وقت ان دراید 

                گفتم  زمان عشرت دیدی که چون سر امد  

                 گفتا خموش((    ؟        ))کاین غصه هم سر اید  جای علامت سوال باید اسم کدوم شاعر را بنویسم؟ 

............................................................................................................ 

توجه میشه یه لطفی کنی و اسم فیلمی را بیشتر دوست داری در نظرات به من بدی  

میخواهم بدونم کدوم فیلم طرفدار بیشتری داره جوابشو هم اخر ماه رمضان براتون مینویسم.. 

1روز حسرت                 2 مثل هیچ کس                         3بزنگاه          5 مامور بدرقه 

 

نظرات 7 + ارسال نظر
حس غریب یکشنبه 31 شهریور 1387 ساعت 09:39 ق.ظ http://messiah.blogsky.com

سلام
هیچ کدوم ازاین فبلم ها رو دوست ندارم
یکی از یکی دیگه بدتر

مریم چهارشنبه 3 مهر 1387 ساعت 09:57 ب.ظ

من فیلم بزنگاه را بیشتر دوست دارم بقیه به درد نمیخورد

پریسا چهارشنبه 3 مهر 1387 ساعت 09:59 ب.ظ

از وب قشنگت ممنون من روز حسرت را بیشتر دوست دارم

پروانه یکشنبه 7 مهر 1387 ساعت 06:11 ب.ظ

بزنگاه

افسانه سه‌شنبه 9 مهر 1387 ساعت 07:43 ب.ظ http://mosafere-tanha.blogsky.com

سلام خوبی؟
من مامور بدرقه بعد روز حسرتو بیشتر از همه دوست دارم

فعلآ

سینا چهارشنبه 10 مهر 1387 ساعت 08:09 ب.ظ http://akscenter.blogsky.com

سلام آره وب تو هم قشنگه

ساحل پنج‌شنبه 11 مهر 1387 ساعت 05:07 ب.ظ http://openeyes.blogsky.com

سلام
جای علامت سوال میشه سعدیا دیگه ؟
سریال هم روز حسرت در مقایسه بهتر بود
ممنون که بهم سر زدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد