پریسا(پری)

شعروعکس

پریسا(پری)

شعروعکس

۱۳ ابان روز دانش اموز

                ۱۳ ابان روز دانش اموز 

یار دبستانی من ، با من و همراه منی
                                                         چوب الف بر سر ما، بغض من و آه منی
حک شده اسم من و تو، رو تن این تخته سیاه
                                                          ترکه ی بیداد و ستم ، مونده هنوز رو تن ما

دشت بی فرهنگی ما هرزه تموم علفاش
                                                      خوب اگه خوب ؛ بد اگه بد ، مرده دلای آدماش
دست من و تو باید این پرده ها رو پاره کنه
                                                        کی میتونه جز من و تو درد مارو چاره کنه

یار دبستانی من ، با من و همراه منی
                                                    چوب الف بر سر ما ، بغض من و آه منی
حک شده اسم من و تو ، رو تن این تخته سیاه
                                                     ترکه بیداد و ستم ، مونده هنوز رو تن ما

برجی که به شکل w خواهد بود

 

alt


معماران و طراحان دانمارکی گروه معماری Bjarke Ingels از طرح خود برای ساختن برجی در شهر پراگ کشور چک پرده برداری کرده اند که دارای طرحی ویژه است. این بنا که ترکیبی از محیط های اداری و مسکونی خواهد بود به شکل حرف انگلیسی W طراحی شده است.

به گفته مهندسین معمار، در واقع چهار برج که به هم متصل هستند این برج را به وجود خواهند آورد. به گفته آنها شهر پراگ پر از برج های زیبا است. در چنین شهری چگونه میتوان ساختمانی بنا کرد که در میان آن همه طرح مختلف چشمگیر باشد؟ ضمن اینکه این بنا قرار است در محله Walter ساخته شود. بنابراین ما تصمیم گرفتیم که طرحی به وجود بیاوریم که هم در میان آن همه برج خاص باشد و هم نماد محله خود Walter باشد. و نتیجه آن برجی به شکل حرف W شد که حرف اول محله والتر است.

 

ایده قشنگی است. فکر می کنم زندگی در چنین برجی باید لذت بخش باشد. به خصوص اگر بخواهید آدرستان به کسی بدهید کافی است بگویید برج W!

خر صورتی

چند جمله قشنگ:

اگر ۱۰ تا گل رز گرفتی دستت و رفتی جلوی اینه و ۱۱ تا گل دیدی اصلا تعجب نکن این نشون میده  که

هم کوری هم کودنی و هم دچار توهم شدی

به ۱۰ علت دوستت دارم ۹تاشو نمیدونم یکیش رو هم یادم رفته    قربانت فراموشکار

خیلی ماهی...................................................................

...............................بخور امگا۳ داره 

می دانی این ها چی هستند؟

اینها پرندگانی هستند که برای سر کار گذاشتن تو امدن

این دو تا هم کار داشتن الان اومدن

به تعداد قدم هایی که رفتم دوستت دارم از طرف فلج مادر زاد